reklama

Patálie

(Odpočuté) No neporantalo by ťa? Ja keď naháňam dievčatá, som zbojník a keď kohút naháňa kury a mláti ich krídlami , až z nich lieta perie, tak ich vraj takto ľúbi. Neviem, či si zo mňa robia blázna, alebo si myslia, že som slepý?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

– Mirko, ako bolo u starých rodičov?

– Ani sa nepýtaj, Nika. Ja tým svojím starkým vôbec nerozumiem. Naháňal som po dvore dievčatá a dedko na mňa kričí, už aj ich nechaj, ty malý zbojník.

Tak som teda prestal za nimi behať, keď tu zrazu vidím, že kohút naháňa sliepky. Vzal som teda prút a rozbehol som sa za ním a aj som ho párkrát švihol po chvoste.

– Prečo biješ toho kohúta? - vreštia na mňa.

– Lebo naháňa kury. ­­­­­­

A všetci veľkí, čo tam boli sa chichocú a babka kričí, aby som prestal, lebo kohút takto sliepky ľúbi. No neporantalo by ťa? Ja keď naháňam dievčatá, som zbojník a keď kohút naháňa kury a mláti ich krídlami , až z nich lieta perie, tak ich vraj takto ľúbi. Neviem, či si zo mňa robia blázna, alebo si myslia, že som slepý?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

– Aj moji starkí sú akísi čudní, ani čo by boli z iného sveta. Celý deň som sa hrala na dvore, videla som tam kačky, sliepky, prasa, kravu, psa i mačku a veľmi sa mi tie zvieratka páčili, niektoré som aj pohladkala. Potom pri večeri, keď sme jedli hubovú mačanku, asi museli bláznivé huby z nej pojesť, lebo keď sa ma opýtali:

– Čím by si Nika chcela byť, až vyrastieš?

 A keď ja, ešte stále mysliac na zvieratká, som zo seba vyhŕkla, že krava, tak sa rozrehotali, až im slzy tiekli.

Alojz Hric

Alojz Hric

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  48x

Krédo: žiadna téma by sa nemala pokladať za tabu. Píšem fejtóny, glosy, satirické útvary. Občas nabrúseným perom pichnem aj do osieho hniezda... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu